Dnešní den s úsměvem

TMMTR - Zbývá 12 dní

6. července 2009 v 11:22 | Štefan
Shin Splints ustupuje velmi zvolna. Po pondělních pěti km jsem 4 dni neběhal a další 5 km výklus zkusil až v sobotu (27.6.2009). Zdá se, že tentokrát to žádné vážnější následky nemělo. Na druhý den už jsem odklusal celkem v pohodě 9 km. Do neděle pak spolu 51 km, ale všechno po rovině. Navíc jsem, bohužel, neměl. Ve čtvrtek (2.7.) to bylo 33 km, jsem zvědavý, co to se mnou udělá. Den D - 18.7.- se blíží. Jako obvykle zdaleka nebudu mít naběháno tolik, kolik bych chtěl. A téměř nic v kopcích, to se múže na TMMTR nepříjemně projevit. Pokud to půjde, zkusím ještě něco do příštího weekendu.
Někdy minulý týden byl na behy.cz uveřejněný se mnou rozhovor. Byl udělán koncem března, těsně po 48 h v Brně. Autor to trochu přikrášlil, asi abych vypadal zajimavěji. Ale nevadí, v zásadě je to tak, jak jsem to říkal. Trochu jsem se ale cítil trapně, když jsem četl komentáře. Jsou od mých přátel a možná proto jsou příliš lichotivé. Takže všem děkuji za přízeň, ale já jsem skutečné jenom hobík. Možná ultrahobík, ale hobík. Moje "ultra výkony" jsou objektívně podprůměrné, jenom výkon na 48 h v Brně je průměrný. Na mne jsou to ale výkony celkem dobré, ty nejlepší někde blízko hranice mých možností. Celé je to pro mne hra, hraji si na ultraběžce.
Tento článeček "lepím" déle než týden. Teď v pondělí 6.7. už můžu o své přípravě napsat něco optimističtější. V sobotu jsem naběhal 50 km, z toho dost těžký 6,5 km úsek od ZOO koutku na Závisti do Dolních Břežan. Chtěl jsem původně běžet po modré značce k žel. st. Jarov. Taky jsem po ní vyběhl, napřed vede společně se zelenou, pak se oddělí do skutečně strašného kopce, to je spíš na lezení než běh. Ale nějak jsem to vyběhl, i když chůze by asi byla rychlejší. Pak jsem běžel přes les, skoro pořád do kopce, místy dost strmé stoupání. Ten úsek lesem je skutečně velmi hezký. Někde jsem zapoměl odbočit (asi Pod hradištěm, kde se obě trasy křižují), a po čase jsem zjistil, že běžím po zelené. Tak jsem po ní pokračoval až do Břežan a dále tradičně do Ohrobce na kafé. Obvykle tam běhám od Závisti po stezce kolem Vltavy. Teď je ale stezka zaplavená, tak jsem zvolil jinou trasu. Včera jsem si regeneračně zaběhl 30 km s Paloučku na Závist a zpátky.
Dnes jsou zatím nohy v pořádku, chystám se vyklusat tak 10 km, nebo míň, podle pocitů.
Trochu se připrava zlepšila. Ale chybí mi dlouhý běh v kopcích. Teď, když do TMMTR zbývá 12 dní, to už nestihnu. Utěšuji se, že jsem běžel 12-ti hodinovku, a v kopcích JCM.
Nějak to dopadne. Limit je 30 hodín, můj soukromý "ostrý" limit je 24 h.
V těchto dnech probíhají dvě zajímavé akce.
V New Yorku se běží běh na 3100 mil. V předchozím článku jsem psal, že neběhám kvůli shin splintu. Pavol Saráz s ním běží už 23. den. Za 22 dní uběhl 1216 mil. Skvěle běží Petr Spáčil, zatím je na třetím místě.
U nás se běží MUM Odstartoval 5.6., prúběžné výsledky jsem zatím neobjevil. Škoda, že se běží tak těsně před TMMTR.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.