Dnešní den s úsměvem

Příprava na 6 D - 2

5. února 2016 v 20:42 | Štefan
Po lednu mám z přípravy smíšené pocity. Hodnocení je trochu rozpačité.
Nepovedlo se mi celkem splnit cíl. Chtěl jsem naběhat přes 600 km, přibližně průměr 20 km/den, přičemž bych běhal jenom 6 dní v týdnu. Loni jsem průměr 20 držel 45 dní.
Letos to ale pro mne bylo těžké. Po trochu protrápených prvních 10-i dnech (190 km), nasledovalo ještě dalších podobných 14 dní. Po sněhu se mi běželo skutečně špatně. V týdnu od 18 do 24.1. jsem měl dokonce jenom 74 km, vůbec mi to nešlo, chyběli síly, a hlavně morálka.
Naštěstí sníh roztál, a tak jsem to jěště alespoň trochu zachránil poslední týden - 164 km.
Za leden celkem 565 km, vzhledem k podmínkám "opatrná" spokojenost.
Tento týden je zatím trochu - i plánovaně - oddychový. V pondělí (1.2.) jsem měl plánovaný oddychový den. V úterý - 21 km, večer mne trochu začala bolet pravá pata. Ve středu se přidal kotník. Zkusil jsem výklus, ale radši jsem to po 3 km zabalil. Ve čtvrtek jsem vyběhnul, ale trápil jsem se asi od 10 km, po 18,5 km jsem to vzdal. Nic mne nějak moc nebolelo, trochu stehna, ale měl jsem hroznou nechuť k běhu. Dnes to zas bylo v pohodě, 21 km.
V únoru chci ubrat na objemu přes týden, a přidat delší weekendové běhy. První by měl být tuto neděli, chci něco přes 40 km. Nevím, jestli se to povede, bývám teď dost unavený. Snažím se nějak zlepšit regeneraci, mimo jiné i stravou. Mám přemnoženou kvasinku, tak jsem přestal jíst sladkosti, a vůbec jednoduché cukry. Taky jídla z bíle mouky a přestal jsem pít kafé. Peču si celozrné pečivo, vařil jsem jáhlové kndlíky i quinou - ta by právě mohla být velmi dobrá pro regeneraci.
V rámci přípravy i dost cvičím, už od loňského ledna se snažím posilovat jádro cvičením na gymnastickém míči. A taky o hodně víc protahuju než ještě předloni.




p
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama