Dnešní den s úsměvem

Příprava na 6 D - 3

29. února 2016 v 21:43 | Štefan
V únoru jsem naběhal celkem 510 km. Denní průmer je o málo nižší než v lednu, ale přidal jsem 3 nedělní běhy nad 40 km:
7.2. - 46 km, 21.2 -51 km, 28.2 45 km. Kromě toho jsem ještě 3x běžel přes 30 km. S tím jsem celkem spokojený. Nejsem ale spokojený s tím, jak jsem pomalý. Bude to zřejmě chtít zaradit něco kvalitnější - kopce, nebo úseky. To jsem měl v plánu v druhé polovině dubna. Teď zvažuju, jestli nezařadit do každého týdne jeden takovýto běh, i kdyby to mělo být na úkor objemu. Na 6-ti denní já sice rychlost nebudu potřebovat, stačí vydržet co nejdéle "plěst nohama", ale nějaké posílení by mohlo být přínosem. Nevím, uvidím, co zvládnu. Snažím se dost posilovat, hlavně jádro. A taky hodně protahuju, mnohem víc, než kdykoli předtím.
Potřebuji také vyřešit stravování počas závodu. Teď kvůli přemnožené kvasince nejím cukr a potraviny obsahující jednoduché cukry. S výjimkou ovoce a zeleniny, ale i to jsem omezil. Taky potraviny obsahující bílou mouku, dále třeba kečup, hořtici,... .Takže si zřejmě budu muset něco vzít s sebou, nebo prostě těch 7 dní se stravovat normálně. Zřejmě to bude nějaký kompromis. Budu to řešit až ke koci dubna, kdy zařadím do přípravy gaučink.
Pozitivní na únoru bylo, že jsem neměl žádné vážnější zdravotní problémy. Teď po skoro tříměsíční dietě mě už břicho nebolí tolik, jako ještě v lednu. Někdy mě to omezuje při běhu, i s tím souvisí moje pomalost, ale věřím, že se to bude postupně zlepšovat. Na začátku května to už bude 5 měsíců od změny stravování, snad už se to trochu projeví. Loni jsem běžel 4 ultraběhy (2 závody a 2 charitatívní běhy) a na třech mě bolelo břicho celých prvních 6 hodin. Nejvíc se to projevilo na 12 h ve Stromovce, to jsem za těch 6 hodín sotva zaběhl maratón, pak už jsem to jenom doklusal.Tak snad to bude letos lepší.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 mapo mapo | 1. března 2016 v 20:24 | Reagovat

určitě to bude lepší :-)

2 wagi wagi | 2. března 2016 v 20:37 | Reagovat

Ta kilometráž je dobrá ne a to normální stravování bude spíš výhoda než nevýhoda.Já zdaleka nemám tolik volím jiný přístup.Tak ať hlavně drží bříško nejdůležitější je pozitivní mysl a tu ty máš.

3 Štefan Krč Štefan Krč | E-mail | 2. března 2016 v 22:37 | Reagovat

Jasně. Ty kilometry jsou asi spíš důležité pro psychiku. S vytrvalostí za pár měsícu moc neudělám, to trvá roky.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama