Dnešní den s úsměvem

Před desátou 48-hodinovkou

19. července 2018 v 20:42 | Štefan
Bude to moje desáta 48-hodinovka. Nevím,jestli ne taky poslední. Už na to nemám, budu to brát hlavně jako spoločenskou událost. A příznávám: Hlavně chci těch 48 hodinovek mít 10. Letos se moje výkony hodně zhoršili. Nejen, že jsem pomalý, ale klesla i vytrvalost. Asi je to s věkem (67) normální, ale určitě sa na tom podílely i zdravotní problěmy. Nechci si stěžovat, můžu byt rád, že je to alespoň tak.
Kvůli ním mám malo naběháno, od druhé třetiny ledna do půlky března jsem jenom vyklusával, max. 10 km. Pak jenom PIM za smutných 5:14 a za 12 h něco přes 72 km. Obojí s velkými bolesti břicha od začátku. Na Budějovickém půlmaratónu byly bolesti podstatně menší a trvaly krátce. Rozbíhal jsem ho opatrně na 2:30, asi po 5-ti km jsem zrychlil, nakonec jsem ho vceku lehce dal za 2:14.
Naběháno nemám, takže moje taktika bude co nejdéle se udržet na nohou a namotat co nejvíc.
Dobrá zpráva je však to, že podstatně ustoupily problémy s břichem. Předminulý týden jsem bežel, nebo spíš odklusal, 45km, a břicho mne téměř nebolelo.
Jsem přesvědčený, že zato vděčím uprave stravy podle knihy: "Vegan v kondici". Hlavně asi přidání velkého množství zeleného salátu. A taky naklíčených potravín. Můj problém je trávení, a naklíčené potraviny jsou tzv. "předtrávené". Přestal jsem jíst sladkosti, jednoduché cukry jen v ovoci. A v datlích, ale ty jsou zásadotvorné, co je pro mne podstatné.
Díky úpravě stravy mám teď nejnižší váhu za posledních snad 45 let - 59 kg. Na začátku dubna jsem měl naopak nejvyšší za posledních 15 let - 66 kg. Těch 7 kilo jsem zhodil do konce května, i když jsem v dubnu kvůli naraženému kolenu neběhal téměř 3 týdny. Místo toho jsem dost cvičil, hlavně břicho a trochu ruce i ramena.
Běžecká příprava byla slabá. O to víc jsem se věnoval přípravě občerstvení na závod. V minulosti jsem se na závodech Sri Chinmoy téměř výlučně spoléhal na pořadatele. Teď budu mít i vlastné občerstvení.


Hlavně datle, kokosovou vodu a proteinový prášek: 50 % konopní, zbytek rýžové mléko, ječmenný slad. Jedna dávka tohoto prášku by měla nahradit jedno denní jídlo.
Tak když už nebudu moci pořádně běhat, budu alespoň odpovědně občerstvovat.
Navzdory problémům se na to těším.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama